پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت شب گذشته موجب عزت و افتخار برای مسلمانان جهان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن فقیهی در محفل انس با قرآن بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این روز عزیز پیروزی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت را تبریک عرض می‌کنم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله خسارت بزرگی بود، عنوان کرد: شهید سید حسن نصرالله یک مکتب بود و این مکتب با شهادت ایشان پایان نخواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه رهبری جبهه مقاومت توسط سید حسن نصرالله ۳۲ سال به طول انجامید، خاطرنشان کرد: ایشان در این مدت حکیمانه و مجاهدانه محور مقاومت را مدیریت کردند.
آیت الله فقیهی با بیان اینکه آیت الله سیستانی در پیام تسلیت از تعبیر علامه برای سید حسن نصرالله استفاده کردند، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که سید حسن نصرالله از نظر فکری و روحی قوی بوده و جذب بسیاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیاری در دنیا به خاطر سید حسن نصرالله شیعه شدند، یادآور شد: مقام معظم رهبری، آیت الله مکارم، آیت الله نوری همدانی، آیت الله سبحانی و سایر بزرگان حوزه نیز برای شهادت سید حسن نصرالله تسلیت گفتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه از عملکر دو گانه مجامع بین المللی تاسف می‌خوریم، گفت: مجامع بین المللی، اروپا و آمریکا که ادعای حقوق بشر دارند در مقابل جنایات اسرائیل در غزه هیچ اقدامی انجام ندادند.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه باید این افراد را بشناسیم، بیان کرد: چندین هزار کودک و زن فلسطینی در این جنایات به شهادت رسیدند و هیچ کدام از کشورهای مذکور اقدامی انجام ندادند.

وی با بیان اینکه باید در تمام امور از ولایت فقیه پیروی کنیم، اظهار کرد: در مواردی شاهد افراط و تفریط در پیروی از ولایت فقیه هستیم که این موضوع شایسته نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ما آگاه‌تر بوده و شرایط کشور را بهتر می‌دانند، مطرح کرد: افرادی که نق می‌زنند و می‌خواهند از رهبری انقلابی‌تر شوند، مسیر صحیحی را طی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است، عنوان کرد: موضوع دفاع از مظلوم یک حکم عقلانی، عقلایی، شرعی و لازم است.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه شهدای مقاومت پیرو اباعبدالله الحسین(ع) هستند، خاطرنشان کرد: همان‌طور امام حسین(ع) پیروز شدند، شهادت در جبهه مقاومت نیز پیروزی است.

وی با بیان اینکه امروز ملت‌ها به جدای از دولت‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند، تصریح کرد: طبق روایات قرآن کریم ما در مقابل کفار با شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha